Korisničko iskustvo počinje na ulazu
U automobilskim centrima Kia i Citroën u Tbilisiju (Gruzija) tražili su rješenje za glavni ulaz koje bi odgovaralo dinamičnoj prirodi njihovih izložbenih prostora. Odlučili su se za automatska klizna vrata Doorson 300 standard, koja kombiniraju udobnost s modernim izgledom.
Rezultat? Neometan protok ljudi i udobno, beskontaktno iskustvo za posjetitelje.
Prilagodljiv i pametan ulaz
Dvokrilni ulaz u Citroën centru omogućava šire otvaranje vrata, optimizirajući prijelaz većih skupina posjetitelja. Jednokrilni ulaz u KIA centru predstavlja kompaktno, ali također učinkovito rješenje.
Oba ulaza otvaraju se putem senzora, s mogućnošću prilagodbe područja detekcije, što osigurava beskontaktno i neometano kretanje. Posjetitelji mogu jednostavno istraživati salon, isprobavati vozila i uživati u vrhunskom kupovnom iskustvu.
Učinkovito upravljanje vratima na dohvat ruke
Multifunkcionalno tipkalo COM20 osoblju auto salona omogućuje jednostavno upravljanje postavkama vrata, prilagodbu parametara i praćenje dijagnostičkih podataka. Sedam različitih načina rada, uključujući sezonske prilagodbe i jednosmjeran prolaz, omogućuje potpunu kontrolu nad radom vrata.
Automatska klizna vrata koja kombiniraju prilagodljivost, svestranost i elegantan dizajn s staklenim krilima stvaraju besprijekornu povezanost između vanjskih i unutarnjih prostora te osiguravaju udobnost posjetitelja i učinkovitost.
Za više referenci o automatskom pristupu i njegovim prednostima u automobilskim centrima, pogledajte naše projekte Autosalon Volkswagen i Autokuća Vrtač.
Galerija slika
Proizvodi u projektu
Pročitajte više o našim vratima u ovom objektu